Ara sí que arriba el Pirata Pataxula al Marino-Rotes!!!!

Hola mares i pares!

Mireu quin pla hem preparat per a vosaltres!

 

El pròxim dissabte 13 de setembre, a les 20 hores, tenim una cita important al Marino-Rotes. El cantant i escriptor Bertomeu ens visita per a presentar en directe el seu nou llibre-disc «El Pirata Pataxula en El Tresor del Monstre». Un conte musical per a xiquets que transcorre en el litoral de la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni i que ha llançat al carrer, recentment, Edicions del Bullent.

 

El Marino sempre ha potenciat la literatura, la música, la gastronomia i el medi ambient vinculats a la nostra ciutat, Dénia, i a la nostra comarca, la Marina Alta. També tenim un compromís especial amb els més menuts, per a que aprenguen prompte la importància de menjar tot tipus de peix. Per tot això, el dissabte farem que pares i xiquets s’ho passen d’allò més bé. Unes cançonetes amb la presentació del conte per a tancar la vesprada i un Menú Pataxula per 20 euros (cinc entrants, beguda, postre i cafè). A més a més, entre els compradors del llibre sortejarem visites en vaixell a la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni gràcies a la col·laboració de la naviera Mundo Marino.

 

Com s’heu quedat? 

Bé, no?

 

Ja sabeu. Ho teniu ben organitzat. Dissabte 13 de setembre platja a la Marineta Cassiana i a les 20 hores entreu al Marino-Rotes (que està al costat) a gaudir de la música, la gastronomia i els llibres.

 

Prepareu les espases i manteniu-vos ferms al timó.

 

El Pirata Pataxula arriba al Marino-Rotes!

 

 

 

¡Hola papás y mamás!

¡Mirad que plan hemos preparado para vosotros!

 

El próximo sábado 13 de septiembre, a las 20 horas, tenemos una cita importante en El Marino-Rotes. El cantante y escritor Bertomeu nos visita para presentarnos en directo su nuevo libro-disco «El Pirata Pataxula en El Tresor del Monstre». Un cuento musical que transcurre en el litoral de la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni y que ha lanzado a la calle, recientemente Edicions del Bullent.

 

El Marino siempre ha potenciado la literatura, la música, la gastronomía y el medio ambiente vinculados a nuestra ciudad, Dénia, y a nuestra comarca, la Marina Alta. También tenemos un compromiso especial con los más pequeños, para que aprendan pronto la importancia de comer todo tipo de pescado. Por todo ello, el sábado haremos que padres y niños se lo pasen genial. Unas cancioncitas con la presentación del cuento para cerrar la tarde y un Menú Pataxula por 20 euros (cinco entrantes, bebida, postre y café). Además, entre los compradores del libro sortearemos visitas en barco a la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni gracias a la colaboración de la naviera Mundo Marino.

 

¿Cómo os habéis quedado?

Bien, ¿no?

 

Ya sabéis. Lo tenéis bien organizado. El sábado 13 de septiembre playa en la Marineta Cassiana y a las 20 horas entrad al Marino-Rotes (que está al lado) para disfrutar de la música, la gastronomía y los libros.

 

Preparad las espadas y manteneos firmes en el timón.

 

¡El Pirata Pataxula llega al Marino-Rotes!

Escribir comentario

Comentarios: 0